22 April 2010

Duit Lagi.......

Tgh hari tadi bila aku balik rumah utk rehat.... aku pun lepak kat depan tv.... Biasalah rumah dng tempat aku keja dekat sengat.... seminit aje sampai rumah...
Tak lama wife aku pulak balik.... Sampai rumah dia terus mandi .. lepastu susukan anak aku.. biasalah susu ibu.....

Lepas tu dia sembayang zohor... lepas sembahyan terus dia terus ke dapur... aku tanya nak buat apa... katanya nak buat kek... confirm mesti ada orang tempah lagi...
Orang nak kek mafin rm 20..... duit lagi tu...

lepas tu aku mandi dan sembahaang zzohor terus gi opis semula... sampai opis ada kerani aku tanya no hp wife aku.. aku tanya kenapa.. dia kata nak tempah kek.. Wah duit lagi... waau tak banyak petang ni aje wife aku dah dapat Rm 30. Itu tak masuk kek yang dia buat tapi tak ditempah org.. Maksudnya saja nak cuba juae esok... Yang ni kalau abis confirm dapar RM15.00. Dah jadi berapa tu... RM45.tu...

Kalau Campur semalam dah jadi RM100. Banyak tu keja 2 hari petang aje dah dapat RM100.... Kalau hari -ari dah berrapa ye....

No comments:

Post a Comment