22 April 2010

Kerajaan Dah Gaji......

Pagi ni aku onlime maybank2u...... biasalah saja nak chek kekalau ada duit yang masuk.... bila duk buka akaun aku... hampes....... tak ada duit masuk punnn..

So buka wife aku punya pulak.... hure.... gaji dia dah masuk..... apa lagi aku transfer sikit kat aku punya akaun.... bukan apa nak bayar bil.....Bil HP, Astro, Streamyx dan macam-macam lagilah... Biasalah pasal urus duit ni wife aku langsung tak amik tahu... semuanya aku yang urus... aku pula kalau dah ada duit semua kena sattle awal... kalau labmat takut terguna untuk lain pailak......biasalah gaji aku aku punya.... gaji dia pun aku punya.... ha..ha..yang dia tahu semua sattle...untungnya aku dapat wife macam dia.... Lagi satu bila dia nak dia minta.... aku pulak tak bolehlah cakap duit dh tak de......

Sebenarnya itulah namanya pengurusan duit.... gunakan konsep duit keluarga.... so kita uruskan dan yang penting duit yang kita dapat jangan disia-siakan....

Untukpengetahuan semua...dengan cara ini lah kami dah dapat beberapa asset yang memberi pulangan semula kapada kita sekelluarga.... beberapa bidang tanah yang telah dibayar habis... Yang dah berhasil....untuk kita semua dan tak payah nak pikir nak untuk bayar loan...dan yang tengah nak naik... tunggu aje hasilnya ... insyaalllah tahun depan keluarlah hasilnya.... lepastu ..tiap-tiap bulan tinggal petik hasil... semuanya kita punya 100%...

Berdikit-dikit lama-lama jadi bukit.....

No comments:

Post a Comment