01 July 2012

Adakah Anda Seorang Yang Kaya - Formula Mudah..

Kebanyakan dari kita merasakan yang kita kini adalah seorang yang kaya. Mana tidaknya pada masa kini telah mempunyai banglow idaman yang selesa, satu atau dua kereta mewah, sebuah motorsikal berkuasa tinggi, dapat makan ditempat-tempat esklusif dan memiliki banyak lagi yang kita rasakan sebagai harta. Namun begitu dengan memiliki semua perkara diatas adakah telah menunjukkan kita seorang yang kaya. Oleh itu mari kita kirakan mengunakan formula yang saya sertakan dibawah.....

A- Kirakan pendapatan bulanan yang dijana oleh hartanah, aset atau sebarang perniagaan yang tidak memerlukan kehadiran anda? (Pasif Income)

B: Kirakan jumlah perbelanjaan bulanan anda?

Formula Kekayaan = A – B

Sekiranya jawapan anda positif maka anda adakah seorang yang kaya.

Tapi saya percaya ramai yang memperolehi nilai Kekayaan yang negatif. Maknanya, anda belum kaya lagi. Kekayaan sebenar hanya baru bermula apabila nilai A melebihi B, walaupun anda tidak bekerja.

1 comment:

  1. Halo, nama saya ialah Riati Rawani, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengingatkan semua peminjam supaya berhati-hati, kerana banyak peminjam yang menipu di sini di internet, tetapi masih ada peminjam sebenar.
    Beberapa bulan yang lalu saya secara kewangan dan sangat memerlukan wang, saya menjadi mangsa penipuan oleh beberapa syarikat pinjaman dalam talian kerana saya memerlukan wang segera.

    Saya hampir berhenti sehingga saya mendapatkan nasihat seorang kawan yang kemudian mengarahkan saya kepada seorang pemiutang yang sangat setia, EVA MOLSKA LOAN FIRM dengan e-mel (evamolska12@gmail.com), yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan $ 8 juta kurang daripada 2 jam tanpa apa-apa tekanan atau tekanan pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Saya terkejut apabila saya memeriksa akaun bank saya dan mendapati bahawa jumlah kredit yang saya gunakan telah dipindahkan terus ke akaun bank saya tanpa kelewatan atau kekecewaan dan saya berjaya menyelesaikan masalah kewangan saya dengan Mother Eva MOLSKA, saya akan berkongsi berita baik bahawa orang boleh mendapatkan pinjaman ringan tanpa tekanan.

    Saya ingin anda yakin bahawa ini sahih kerana saya mempunyai semua bukti memproses pinjaman ini, termasuk kad pengenalan, dokumen perjanjian pinjaman dan semua kertas kerja. Saya percaya bahawa Cik Eva MOLSKA, yang telah membantu saya dengan memulakan pemindahan pinjaman saya terus ke akaun bank saya, tidak akan gagal kerana ia telah benar-benar menyumbang kepada pembasmian kemiskinan di dunia secara umum dan dalam kehidupan rakyat di seluruh dunia . Anda sangat bernasib baik kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi jika anda memerlukan pinjaman, sila hubungi EVA MOLSKA LOAN COMPANY melalui e-mel di (evamolska12@gmail.com),
    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel di (riatirawani12@gmail.com) jika anda merasa sukar atau ingin mendapatkan pinjaman

    ReplyDelete