19 April 2011

Dividen Felkop 2010...

Salam semua...

Hari ni aku dikhabarkan dengan berita gembira dari rakan syarikat lama ku malalui laman Facebook. Khabarnya diveden FELKOP (Koperasi Kakitangan Felda) telah dibayar. Kesemua cek dividen telah dihantar ke satiap projek. Para ahli bolehlah mengambil wang dividen tersebut setelah cek tersebut ditunaikan oleh kerani kewangan masing-masing.

Dikhabarkan juga dividen kali ini masih sama seperti tahun-tahun sebelumnya iaitu 10%. Aku bersyukur walaupun tak banyak dengan duit yang aku terima ini dapatlah aku menambahkan lagi pelaburan aku bagi meningkatkan lagi pendapatan pasif aku. Untuk makluman semua inilah salah satu pendapatan pasif yang aku ada... Walau pun tak banyak siapa nak bagi RM200 sebulan jika dibahagikan jumlah dividen yang aku terima dengan 12 bulan.... Lepaslah untuk aku bayar instalment Motor Yamaha LC135 aku...(dalam perancangan kalau jadi)......

No comments:

Post a Comment